پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
باید فناوری در لایه‌های زندگی مردم رسوخ کند

باید فناوری در لایه‌های زندگی مردم رسوخ کند

- 1402/04/21

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در اولین رویداد ملی ارائه نیازها و جذب ایده‌های فناورانه صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران گفت: باید فناوری در لایه‌های زندگی مردم رسوخ کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، اولین رویداد ملی ارائه نیازها و جذب ایده‌های فناورانه صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران که در محل سالن همایش‌های هتل نوین پلاس برگزار شد.

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: این رویداد سرآغاز یک اتفاق بزرگ در استان خراسان رضوی خواهد بود و انتظار داریم به زودی نیازهای مهم در خصوص امر کشاورزی مرتفع گردد.

وی رسوخ فناوری در زندگی آحاد جامعه را ضروری دانست و افزود: مردمی سازی یعنی همین که ما علم و فناوری را برای عده‌ای خاص در نظر نگیریم و آن را در اختیار همه مردم قرار دهیم.

میرزائی تصریح کرد: باید فناوری نقطه زن باشد این بدان معناست که با توجه به مزیت‌های هر منطقه بتوان نیازها را احصاء کرد به عنوان مثال در خراسان رضوی صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع معدنی جزو مزیت‌های مغفول مانده در این استان بود که از ابتدای دوره مدیریتی تلاش کردیم تا این مهم را به سرانجام برسانیم و به زودی شاهد افتتاح پردیس صنایع معدنی خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: این استان مزیت‌های بسیاری دارد و پارک علم و فناوری خراسان آمادگی پذیرش و حضور فناوران سایر استان‌ها را دارد.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.